Σελίδα 1 από 2
Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2026, 23:05
από pipinos1976
Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα γιατί πλέον έχουμε τις νέες κάμερες που γράφουν για παραβίαση του κόκκινου. Θα ξεκινήσω με μια χαρακτηριστική περίπτωση μάσας και εντελώς άχρηστης κάμερας. Αυτή η κάμερα τοποθετήθηκε στην Οδό Υπαπαντής (διασταύρωση με Χορμοβίτου) στον Πειραιά. Μιλάμε για δρόμο 30m!!! Η αφορμή για την τοποθέτηση εκεί είναι ένα ατύχημα που έγινε πριν 2-3 χρόνια από κάποιον που παραβίασε το κόκκινο (αν δούλευε κι αυτό μέσα στη νύχτα). Η άποψή μου είναι ότι υπάρχουν δύο περιπτώσεις: α) Στην Τροχαία κατέγραψαν τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα και ζήτησαν να μπουν εκεί κάμερες, ακολουθώντας ένα εντελώς γραφειοκρατικό τρόπο λειτουργίας, β) Με δικαιολογία/αφορμή το σοβαρό ατύχημα, μπήκε μια κάμερα απλά για να μπει (βλ. €€€).
Για να είμαι και πιο πρακτικός: ερχόμενος από τον κεντρικό δρόμο, ειδικά νύχτα, μπορείς να παραβιάσεις το κόκκινο πολύ άνετα και με ασφάλεια, αφού μπορείς να το αντιμετωπίσεις ως STOP, κάτι που πρακτικά γίνεται, όταν τα φανάρια γίνονται πορτοκαλί που αναβοσβήνει. Το αντίστοιχο μπορεί να γίνει και στον κάθετο δρόμο. Οι παραβιάσεις, όμως, είναι ελάχιστες, οπότε η κάμερα είναι εντελώς περιττή. Άλλωστε, ήδη έχουν αρχίσει τα ευτράπελα με τις κάμερες στους δρόμου.
Ευχαριστώ.
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2026, 22:14
από MacPap
Αν εξαρτώταν από εμένα θα έβαζα κάμερες ΣΕ ΚΑΘΕ φανάρι.
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2026, 15:29
από rasPUTIN
01
MacPap έγραψε: 12 Μάιος 2026, 22:14
Αν εξαρτώταν από εμένα θα έβαζα κάμερες ΣΕ ΚΑΘΕ φανάρι.
Συμφωνῶ
02
ΕΠΙΜΕΝΩ, θὰ ἔπρεπε νὰ κλιμακώνεται ἡ ποινὴ λόγω ὑποτροπῆς. Ἀκόμα καὶ σὲ σοβαρὲς περιπτώσεις τὴν πρώτη φορὰ νὰ ἐπιβάλλεται μέτρια ποινή, ἐκτὸς κι ἀν χτὐπησε ἄνθρωπος. Ἀν περάσει καιρὸς οἱ παλιὲς παραβάσεις νὰ περνάνε στὴν λήθη.
03
Τὶ νὰ τὴν κάνεις τὴν κάμερα ὅταν τὰ ὀχήματα δὲν ἔχουν πινακίδα;
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2026, 22:23
από pipinos1976
MacPap έγραψε: 12 Μάιος 2026, 22:14
Αν εξαρτώταν από εμένα θα έβαζα κάμερες ΣΕ ΚΑΘΕ φανάρι.
Τα φανάρια θα τα λειτουργούσες ή όχι; Γιατί τώρα τις νύχτες δε λειτουργούν πολλά από αυτά (πορτοκαλί που αναβοσβήνει), οπότε οι κίνδυνοι είναι οι ίδιοι. Ξαναγράφω: ο νέος ΚΟΚ είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ, οπότε και αυτοί που τον έφτιαξαν. Σκοπός δεν είναι να σωθούν άνθρωποι, αλλά να μαζέψουν χρήμα. Πιστεύεις ότι οι κάμερες που θα μπουν (οι πρώτες 300) έχουν ως σκοπό να βοηθήσουν; Εκεί που μπήκαν; Στην πλατεία Ιπποδαμείας δηλαδή; Που περνάς με πράσινο και στην πορεία, πριν διασχίσεις όλη τη διασταύρωση, έχει γίνει κόκκινο; Ποιος θα προστατεύσει τους οδηγούς από την αυθαίρετη συλλογή χρημάτων, με το πρόσχημα των προστίμων; Τα έχω γράψει και αλλού: έχουν γίνει στο εξωτερικό, θα γίνουν κι εδώ. Πορτοκαλί που κρατάει λίγο = μάζεμα χρημάτων.
Ευχαριστώ.
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2026, 18:11
από rasPUTIN
pipinos1976 έγραψε: 14 Μάιος 2026, 22:23Τα έχω γράψει και αλλού: έχουν γίνει στο εξωτερικό, θα γίνουν κι εδώ. Πορτοκαλί που κρατάει λίγο = μάζεμα χρημάτων.
Τέτοια λαμογιὰ εἶχε γίνει στὴν Ἰταλία.
Θὰ πρέπει νὰ κταγράφουμε τὰ φανάρια μὲ κάμερα καὶ νὰ τοὺς κράζουμε δημοσίως.
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2026, 13:39
από MacPap
rasPUTIN έγραψε: 15 Μάιος 2026, 18:11
Θὰ πρέπει νὰ κταγράφουμε τὰ φανάρια μὲ κάμερα καὶ νὰ τοὺς κράζουμε δημοσίως.
Αυτό σωστό!
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2026, 13:23
από pipinos1976
MacPap έγραψε: 17 Μάιος 2026, 13:39
rasPUTIN έγραψε: 15 Μάιος 2026, 18:11
Θὰ πρέπει νὰ κταγράφουμε τὰ φανάρια μὲ κάμερα καὶ νὰ τοὺς κράζουμε δημοσίως.
Αυτό σωστό!
Θυμάσαι που μού έλεγες ότι αυτά δε γίνονται και ότι είμαι συνωμοσιολόγος; Αυτός ήταν ο λόγος που είχα φύγει τότε. Τώρα που γράφει ο rasPUTIN ότι έχουν γίνει στην Ιταλία γίνεται αποδεκτό; Αυτός δεν είναι συνωμοσιολόγος; Θες να ρίξεις μια ματιά στις δημοσιεύσεις τότε που έφυγα για να δεις ότι έγραφα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα; ότι δηλαδή έβαζαν το πορτοκαλί να κρατάει λίγο, ώστε να γράφουν κόσμο;
Ευχαριστώ.
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2026, 20:50
από MacPap
pipinos1976 έγραψε: 08 Ιουν 2026, 13:23
Θυμάσαι που μού έλεγες ότι αυτά δε γίνονται και ότι είμαι συνωμοσιολόγος; Αυτός ήταν ο λόγος που είχα φύγει τότε. Τώρα που γράφει ο rasPUTIN ότι έχουν γίνει στην Ιταλία γίνεται αποδεκτό; Αυτός δεν είναι συνωμοσιολόγος; Θες να ρίξεις μια ματιά στις δημοσιεύσεις τότε που έφυγα για να δεις ότι έγραφα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα; ότι δηλαδή έβαζαν το πορτοκαλί να κρατάει λίγο, ώστε να γράφουν κόσμο;
Ευχαριστώ.
Και σε ποιο σημείο ακριβώς γράφω εγώ πως δέχομαι πως γίνεται και εδώ αυτό που φημολογείται να έγινε στην Ιταλία επειδη το λέει ο rasputin?
ΑΥΤΟ που γράφω είναι πως συμφωνώ με το "Θὰ πρέπει νὰ καταγράφουμε τα φανάρια μὲ κάμερα καὶ νὰ τοὺς κράζουμε δημοσίως."
ΑΑΑΑΑΑΝΝΝΝΝΝ όμως αποδειχθεί πως συμβαίνει κάτι τέτοιο. Οχι επειδη φανταζόμαστε πως συμβαίνει γιατι ετσι μας βολεύει.
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2026, 20:30
από pipinos1976
Αυτό που είχα γράψει τότε ήταν απλό: έχει γίνει στο εξωτερικό και είναι σίγουρο ότι θα γίνει κι εδώ. Και μόνο λόγω απροθυμίας ή βαρεμάρας να ρυθμίσουν τα φανάρια. Ήδη γίνεται, αφού ούτε τα φανάρια έχουν ρυθμιστεί σωστά, ούτε οι κάμερες καταλαβαίνουν. Μπορεί να σε γράψουν γιατί φαίνεται ότι πατάς την άσπρη γραμμή, ή γιατί την πατάς πραγματικά, κάτι που θεωρητικά είναι παράνομο, αλλά με την κίνηση στην Αθήνα είναι πολύ λογικό να την γίνει: όσο περισσότερο κινείσαι, τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να βρεθείς σε μποτιλιάρισμα, που θα σε φέρει σταματημένο "παράνομα" στο φανάρι.
Ευχαριστώ.
Re: Red Light Cameras
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2026, 11:50
από MacPap
pipinos1976 έγραψε: 09 Ιουν 2026, 20:30
Αυτό που είχα γράψει τότε ήταν απλό: έχει γίνει στο εξωτερικό και είναι σίγουρο ότι θα γίνει κι εδώ.
Καλημέρα
Αυτό το ότι "...έχει γίνει στο εξωτερικό..." ειναι με το οποίο διαφωνώ!
Οτι δηλαδή επειδή έγινε στο εξωτερικό "...είναι σίγουρο ότι θα γίνει κι εδώ. ...".
Αυτο είναι λογική υπερβολή. Θυμίζει το ανέκδοτο "Ο μπάτσος είναι μπουζούκι" επειδή και τα δύο είναι όργανα.
Ολα τα άλλα με τα οποία "γενικώς" δεν διαφωνώ, να τα συζητήσουμε...
