Σελίδα 1 από 1

Δίνοντας το καλό παράδειγμα στους νέους

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2026, 17:03
από rasPUTIN
Πρὸ μηνῶν ἔκλεισα τὰ 50, εἶμαι κι ἐγῶ ἡμιοαιωνόβιος. :D :D :D :D :D :D

Οἱμεγαλύτεροι ὀφείλουμε νὰ ἀποτελοῦμε πρότυπο διὰ τοὺς νέους.

Ἐπίσης, τὰ ὑψηλὰ πρόσωπα τῆς κοινωνίας ἔχουν τὴν ἴδια ὑποχρέωσιν (τουλάχιστον ἠθικῶς).


Δεῖτε καὶ καμαρῶστε.


https://rumble.com/shorts/v7ba0xo