Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Χώρος συζητήσεων που αφορούν Νομικά & Διαδικαστικά θέματα...
Απάντηση
thanos
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσίευση από thanos »

Πιάσανε την γνωστη τραγουδίστρια Ελεονόρα Ζουγανελη να οδηγει το μηχανακι της υπο την επήρεια αλκοόλ.
Η ιδια το επιβεβαίωσε λεγοντας οτι μονο 0,1 παραπανω απο το οριο βρεθηκε το αλκοολ απο ενα ποτήρι κραδι που ηπιε.
Ιαχυει κατι τέτοιο ; 🤔


https://www.antenna.gr/-/article/57/984 ... DmTAt5q8kw


Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 4232
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσίευση από Johnny »

Για να την στησουν εξω απο τα νυχτερινα μαγαζια να δεις μεροκαματο η τροχαια.
Ολοι θεωρουν οτι ειναι στο απυροβλητο.
Εαν απομονωσουμε τα δημοσια προσωπα, συνεχεια αρχιζουν και τα περνανε πασαρελα, γιατι συνηθως τους αφηναν χωρις επιπτωσεις.
Οπως φαινεται δεν λογαριαζουν τιποτα, οδηγουν χωρις συνεπεια και χωρις να τηρουν τα προσχηματα.
Πρεπει να δημοσιοποιουνται για να καταλαβουν οτι πλεον εαν πιουμε (ανθρωπινο οταν δουλευεις ολη νυχτα) δεν οδηγουμε οποιοδηποτε οχημα.
Ταξακι στα σιγουρα και για αυτους και για τους απεναντι.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Σωστὸς ὁ Ἰωάννης. ;) ;)
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἐγῶ ἐπίσης ἕνα ποτῆρι πίνω μόνο

Εικόνα
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Το συγκεκριμένο θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση. Θα επανέλθω, όταν προλάβω να γράψω κάτι που έχω στο μυαλό μου. Πρόκειται περί μιας ακόμα απάτης, ειδικά όπως αναφέρεται στον ΚΟΚ.

Ευχαριστώ.
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσίευση από rasPUTIN »

pipinos1976 έγραψε: 25 Δεκ 2025, 09:31 Το συγκεκριμένο θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση. Θα επανέλθω, όταν προλάβω να γράψω κάτι που έχω στο μυαλό μου. Πρόκειται περί μιας ακόμα απάτης, ειδικά όπως αναφέρεται στον ΚΟΚ.

Ευχαριστώ.
Τὸ ὅλο πράγμα μοῦ βρωμάει πολύ.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...”