Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Johnny έγραψε: 07 Ιαν 2026, 20:32 Πολλά δεν είναι τα 6μ αλλά όπως λες σε εξαιρετικές περιπτώσεις που δεν μπορείς να πλησιάσεις εκεί υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά είναι στατιστικά και η ποιο δύσκολη περίπτωση. Συνήθως μούρη με μούρη η στο πλάι επαρκούν.
Κατὰ κανόνα τὰ ἕξι μέτρα εἶναι πάρα πολλά. Ἀν θὲς ὅμως νὰ καλύψεις κάθε πιθανὸ ἐνδεχόμενο τὸ πράγμα ἀλλάζει.


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 4232
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από Johnny »

Δεν αντιλέγω απλά αυτά τα 3μ επιπλέον δημιουργούν κόστος χαλκού και αποθήκευσης στο πορτ μπαγκάζ. Ως έχει η συσκευασία των 3μ χωράει οριακά επάνω από την ρεζέρβα, η 6μ πρέπει να μπει στον ωφέλιμο χώρο, αυτό προβληματίζει.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6986
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από MacPap »

Συμφωνώ με Johny
Στα 40 χρονια που εχω αυτοκίνητο χρειάστηκα τα καλώδια που έχω 3-4 φορές και τα 3μετρα έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους.

3000amp ειναι υπερβολικό.

3000apm X 12V = 36.000 Watt μιλάμε για 164 amp στα 220V.

Ενα σπίτι εχει 35amp ασφάλειες. Μη τρελαθούμε τώρα.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”