Κατὰ κανόνα τὰ ἕξι μέτρα εἶναι πάρα πολλά. Ἀν θὲς ὅμως νὰ καλύψεις κάθε πιθανὸ ἐνδεχόμενο τὸ πράγμα ἀλλάζει.Johnny έγραψε: 07 Ιαν 2026, 20:32 Πολλά δεν είναι τα 6μ αλλά όπως λες σε εξαιρετικές περιπτώσεις που δεν μπορείς να πλησιάσεις εκεί υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά είναι στατιστικά και η ποιο δύσκολη περίπτωση. Συνήθως μούρη με μούρη η στο πλάι επαρκούν.
Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5649
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 4232
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο
Δεν αντιλέγω απλά αυτά τα 3μ επιπλέον δημιουργούν κόστος χαλκού και αποθήκευσης στο πορτ μπαγκάζ. Ως έχει η συσκευασία των 3μ χωράει οριακά επάνω από την ρεζέρβα, η 6μ πρέπει να μπει στον ωφέλιμο χώρο, αυτό προβληματίζει.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Άλμπερτ Αϊνστάιν

- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6982
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο
Συμφωνώ με Johny
Στα 40 χρονια που εχω αυτοκίνητο χρειάστηκα τα καλώδια που έχω 3-4 φορές και τα 3μετρα έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους.
3000amp ειναι υπερβολικό.
3000apm X 12V = 36.000 Watt μιλάμε για 164 amp στα 220V.
Ενα σπίτι εχει 35amp ασφάλειες. Μη τρελαθούμε τώρα.
Στα 40 χρονια που εχω αυτοκίνητο χρειάστηκα τα καλώδια που έχω 3-4 φορές και τα 3μετρα έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους.
3000amp ειναι υπερβολικό.
3000apm X 12V = 36.000 Watt μιλάμε για 164 amp στα 220V.
Ενα σπίτι εχει 35amp ασφάλειες. Μη τρελαθούμε τώρα.