Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;

Χώρος συζητήσεων που αφορούν Νομικά & Διαδικαστικά θέματα...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Δὲν εἶναι ὁδηγικὸ ἀλλὰ τὸ βάζω προκειμένου νὰ ξέρουν οἱ πολίτες νὰ βάζουν ὅρια στὸν ἐαυτό τους.

https://rumble.com/v72xvai-l005.html


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6973
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;

Δημοσίευση από MacPap »

Εχεις καταλάβει πως κάνοντας αυτό το video και δημοσιεύοντας το, διαπράττεις το αδίκημα το οποίο αναλύεις και την συμπεριφορά που θες να στηλιτεύσεις?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Τὸ συνάισθημα δὲν ἔχει ποινικοποιηθεῖ ἀκόμη.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἀν σὲ ἐνοχλεῖ τὸ βίντεο μποεῖς νὰ (ξανα)ρίξεις ψαλίδι
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6973
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;

Δημοσίευση από MacPap »

rasPUTIN έγραψε: 20 Ιαν 2026, 18:25 Ἀν σὲ ἐνοχλεῖ τὸ βίντεο μποεῖς νὰ (ξανα)ρίξεις ψαλίδι
Εγω ξανά ρωτάω!
Εχεις καταλάβει πως κάνοντας αυτό το video και δημοσιεύοντας το, διαπράττεις το αδίκημα το οποίο αναλύεις και την συμπεριφορά που θες να στηλιτεύσεις?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...”