Δὲν εἶναι ὁδηγικὸ ἀλλὰ τὸ βάζω προκειμένου νὰ ξέρουν οἱ πολίτες νὰ βάζουν ὅρια στὸν ἐαυτό τους.
https://rumble.com/v72xvai-l005.html
Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6973
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;
Εχεις καταλάβει πως κάνοντας αυτό το video και δημοσιεύοντας το, διαπράττεις το αδίκημα το οποίο αναλύεις και την συμπεριφορά που θες να στηλιτεύσεις?
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;
Τὸ συνάισθημα δὲν ἔχει ποινικοποιηθεῖ ἀκόμη.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;
Ἀν σὲ ἐνοχλεῖ τὸ βίντεο μποεῖς νὰ (ξανα)ρίξεις ψαλίδι
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6973
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Ελευθερία λόγου: μέχρι πού; Υπάρχουν όρια;
Εγω ξανά ρωτάω!
Εχεις καταλάβει πως κάνοντας αυτό το video και δημοσιεύοντας το, διαπράττεις το αδίκημα το οποίο αναλύεις και την συμπεριφορά που θες να στηλιτεύσεις?