Δίνοντας το καλό παράδειγμα στους νέους

Ο χώρος για την σάτυρα και τους σχολιασμούς των πολιτικών δρώμενων στην Ελλάδα...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Δίνοντας το καλό παράδειγμα στους νέους

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Πρὸ μηνῶν ἔκλεισα τὰ 50, εἶμαι κι ἐγῶ ἡμιοαιωνόβιος. :D :D :D :D :D :D

Οἱμεγαλύτεροι ὀφείλουμε νὰ ἀποτελοῦμε πρότυπο διὰ τοὺς νέους.

Ἐπίσης, τὰ ὑψηλὰ πρόσωπα τῆς κοινωνίας ἔχουν τὴν ἴδια ὑποχρέωσιν (τουλάχιστον ἠθικῶς).


Δεῖτε καὶ καμαρῶστε.


https://rumble.com/shorts/v7ba0xo


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτικό καφενείο...”