Αὐθαιρεσία σχολικῆς τροχονόμου – Ἀδιαφορία τοῦ Α.Τ. Αὐλῶνος

Έχετε να κάνετε παράπονα προς τις αρχές? Εδώ είναι ο χώρος γι'αυτό...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Αὐθαιρεσία σχολικῆς τροχονόμου – Ἀδιαφορία τοῦ Α.Τ. Αὐλῶνος

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Διὰ τί τοὺς καταβάλλομεν μισθόν; Ποῖος ὁ λόγος νὰ τοὺς συντηροῦμεν;

https://rumble.com/v7bj6je-l105.html


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παράπονα προς τις αρχές...”