Αὐθαιρεσία σχολικῆς τροχονόμου – Ἀδιαφορία τοῦ Α.Τ. Αὐλῶνος

Έχετε να κάνετε παράπονα προς τις αρχές? Εδώ είναι ο χώρος γι'αυτό...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Αὐθαιρεσία σχολικῆς τροχονόμου – Ἀδιαφορία τοῦ Α.Τ. Αὐλῶνος

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Διὰ τί τοὺς καταβάλλομεν μισθόν; Ποῖος ὁ λόγος νὰ τοὺς συντηροῦμεν;

https://rumble.com/v7bj6je-l105.html


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6986
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Αὐθαιρεσία σχολικῆς τροχονόμου – Ἀδιαφορία τοῦ Α.Τ. Αὐλῶνος

Δημοσίευση από MacPap »

In writing please. :D :D :D :biritses
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παράπονα προς τις αρχές...”