Αττική οδός: Νεκρός οδηγός μηχανής μετά από σύγκρουση με περιπολικό

Θέλετε να δώσετε συγχαρητήρια για κάτι που είδατε να γίνεται κάντε το εδώ...
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1244
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Αττική οδός: Νεκρός οδηγός μηχανής μετά από σύγκρουση με περιπολικό

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε: 22 Ιουν 2026, 11:47Δυστυχώς ξέρω περισσότερη από όση φαντάζεσαι. Αλλά αυτό δεν ειναι το θέμα μας.
Περιμένω την εξήγηση του γιατί έχεις δίκιο.
MacPap έγραψε: 22 Ιουν 2026, 11:47Το να παρουσιάζεις το ChatGPT ώς αυθαιντία και να το εμπιστευεσαι ως δικαστη μιας διαφωνίας ειναι τουλάχιστον ανησυχητικό.
Περιμένω την εξήγηση του γιατί έχεις δίκιο.
MacPap έγραψε: 22 Ιουν 2026, 11:47Αυτο η φυσική που ακριβώς το λέει? 😊 😆 😅 😂 🤣
Και αν το λέει πως αιτιολογεί το ότι δεν χτύπησε ΚΑΝΕΙΣ άλλος?
Περιμένω την εξήγηση...

Στο 2ο ερώτημα η απάντηση είναι απλή: το δίτροχο είναι πιο ασταθές και ευάλωτο. Δε θέλει μυαλό.
MacPap έγραψε: 22 Ιουν 2026, 11:47ΑΝ και ενίοτε έχεις δίκιο σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις πάλι δίκιο και γι' αυτό μην βαριέσαι. Πάμε για καμια μπυρα καλλίτερα. 😊 😆
Περιμένω την εξήγηση, επειδή ξέρεις καλή φυσική.
MacPap έγραψε: 22 Ιουν 2026, 11:47Φαντάζομαι πως τα πήραν και καλά εκαναν αν τα πήραν. Ο θάνατος ωστόσο δεν έχει τιμή και είναι άσχετο. Ελπίζω απλώς οι Μοτοσικλετιστές βλέποντας ΟΛΑ αυτά που συμβαίνουν και να βάλλουν μυαλό πριν τους τύχει.
Το βασικό είναι να πάρουν το πρόστιμο και να δουν οι άλλοι ότι μπορούμε και να σκοτώσουμε για 350€. Έτσι θα φοβηθούν περισσότερο και περισσότεροι.

Ευχαριστώ.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Τα εύσημα μας...”