Παραλογισμός στον ΚΟΚ

Είδατε κάτι στραβό και ανάποδο και θέλετε να το πείτε? Εδώ μπορείτε...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6989
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Παραλογισμός στον ΚΟΚ

Δημοσίευση από MacPap »

Δεν ειναι απλώς θέμα στατικού φορτίου. Εχει μεγάλη σημασία τι θα κανει με το φορτίο. Θα πηγαίνεις με 10 με 50 με 100 σε ευθεία σε στροφές, θα ανιβενεις το βουνό με τις στροφές ή θα το κατεβαίνεις. Με λίγα λόγια εν ειναι ενα απλό πράγμα και γιαυτό δνε υπάρχει μπουσουλας περαν αυτου που αναφερεται στο αρθρο 32 του ΚΟΚ.

ΓΙα να καταλάβεις στα πλοία που τα πράγματα ειναι σαφώς πιο σοβαρα, γινονται trim & stability test & calculations πριν την αναχώρηση και ατα την διαρκεια των ταξδίων καθημερινα για να υπολογιστεί η ελάχιστη διάμετρος στροφής και η μέγιστη ταχύτητα του πλοίου κατά τη διάρκεια ελιγμών.

Βεβαίως κατι τετοιο ειναι αδύνατο στα κοινα ΙΧ.


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Στραβά και ανάποδα...”